onsdag den 8. maj 2013

Søndag den 5. maj 2013

Besøg af fætter Dean



Telefonen ringede ved 10 tiden og fætter Dean var i røret :-) Hej, hvem er det, det er Moster Ane, ahh, er Aviaq hjemme, ja, det er hun, øhhh, må jeg gerne besøge hende når jeg har spist frokost, ja da, det må du da gerne og du må gerne komme ned nu hvis du vil, okay, jeg kommer når jeg har spist.

Aviaq og Dean hygger sig gevaldigt, når de endelig er sammen, det blev også en rigtig hyggelig og sjov dag. De startede med at sidde i sofaen og spille på deres Ipad, jeg tror der blev spillet om kap :-)

Jeg nyder at høre dem sammen, hold da op hvor kan de snakke, der bliver godt nok talt om lidt af hvert, og man kan rigtig mærke hvor godt de har det bare de to sammen, de er som lillebror og storesøster :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar